Wskazówki dotyczące gry Assassin & # 039; s Creed Origins. Zadania poboczne #006

Dziesięcina pod inną nazwą

Sugerowany poziom: 10
Jak odblokować: Ukończ zadanie poboczne "Serapis łączy siły".
Nagrody: 800 XP.

Porozmawiaj ponownie z kapłanem w świątyni Serapisa. Twoim zadaniem jest ukraść wózek, który jeździ po mieście. Podejdź do niego na swoim własnym wierzchowcu i zaatakuj furmankę za pomocą broni białej lub łuku (możesz również zrzucić go z wózka za pomocą umiejętności Hijack). Nie musisz zabijać strażników konwoju, ponieważ możesz przed nimi uciec (jest to łatwe, ponieważ nie mają koni). Jedź wózkiem z jedzeniem do wyznaczonego miejsca w porcie. Staraj się unikać czegokolwiek i nie przechodzić przez wąskie przejścia, ponieważ możesz zniszczyć lub zablokować wózek, co w rezultacie zakończy się niepowodzeniem misji.

Odyseja

Sugerowany poziom: 10
Jak odblokować: Ukończ zadanie poboczne "Dziesięcina według innego imienia" .
Nagrody: 800 XP.

Porozmawiaj jeszcze raz z księdzem (chodzi po dokach). Musisz pomóc osobie uciec z miasta i uniknąć zabicia przez myśliwych. Musisz zabrać go do świątyni w północnej części miasta. Wybierz alejki i rozejrzyj się z wyprzedzeniem, aby uniknąć napotkania zbyt wielu wrogów. Jeśli dojdzie do walki, powinieneś skupić się na wrogach, którzy stanowią zagrożenie dla kapłana (wrogowie konni powinni być atakowani łukami, możesz także użyć broni białej, aby zaatakować Wierzchowce i rzucić jeźdźców na ziemię). Dotrzyj do północnej świątyni i ukończ zadanie.



Przebiegły skryba

Sugerowany poziom: 11
Jak odblokować: porozmawiaj z kobietą.
Nagrody: 750 XP.

Bayek musi uratować Aristo, greckiego filozofa. Skorzystaj z Sekwany i poznaj południowo-wschodnią część miasta. Więzień będzie przewożony w klatce przymocowanej do wózka. Użyj broni białej lub łuku) i, w razie potrzeby, strażników. Otwórz klatkę i weź Aristo. Kieruj się na południe (staraj się unikać strażników, jeśli nie chcesz z nimi walczyć). Musisz zabrać Aristo do doków.


Ostatni ochroniarz

Sugerowany poziom: 15
Jak odblokować: porozmawiaj ze sprzedawcą.
Nagrody: 800 PD, 500 drachm.

Kupiec prosi Bayeka o pomoc. Po krótkim spacerze dowiadujesz się, że Bayek musi chronić swoją córkę Kara. Zabierz ją do południowo-zachodniej części doków. Możesz tu dotrzeć kanałami lub alejkami. Jeśli napotkasz problemy, powinieneś najpierw wyeliminować wrogów, którzy stanowią zagrożenie dla dziewczyny.

Dotrzyj do wyznaczonego miejsca, wsiadaj na konia i kieruj się na wschód. Ponownie podążaj za dziewczyną. Konieczne jest również dobranie pościeli. Po napadzie musisz szybko wezwać własne zwierzę i ścigać złodzieja. Zrzuć go z konia, na przykład atakując go bronią do walki w zwarciu. Wsiądź na konia kary i wróć do dziewczyny. Porozmawiaj z nią i jej ojcem, aby ukończyć zadanie. bitqt