WIELKA BRYTANIA – On jest w drodze
6 grudnia w Wielkiej Brytanii rozpocznie się kampania reklamowa, która ma przypomnieć, że nadchodzące święta to pamiątka przyjścia na świat Jezusa Chrystusa. Na Wyspach pojawią się specjalne plakaty przedstawiające zdjęcie USG nienarodzonego dziecka z widoczną wokół jego głowy aureolą.
Przedsięwzięcie koordynowane przez chrześcijańską organizację marketingową ChurchAds.net, ma przypomnieć o prawdziwym znaczeniu Bożego Narodzenia oraz zaznaczyć, że Jezus był prawdziwym człowiekiem i Bogiem.
Plakaty z „Ultrasonograficznym Jezusem” pojawią się w ponad 2 tys. miejsc w całej Wielkiej Brytanii. Szacuje się, że obejrzeć je może około 40 mln Brytyjczyków. Towarzyszy temu specjalna kampania radiowa.
Analogiczna kampania przedświąteczna prowadzona w ubiegłym roku dorarła do 20 milionów osób.
Tegoroczną kampanię entuzjastycznie powitali przywódcy wielku kościołów chrześcijańskich działających w Wielkiej Brytanii. Strona internetowa przytacza wypowiedzi anglikanów, baptystów, metodystów, ewangelików, katolików. Protestują natomiast zwolennicy aborcji i ateiści.
„Agresywna krytyka wobec startującej w Wielkiej Brytanii kampanii, która ma przypomnieć, że nadchodzące święta to pamiątka przyjścia na świat Jezusa Chrystusa, jest próbą zatajenia prawdy o aborcji” – uważa Anna Franzonello z organizacji Amerykanie Zjednoczeni dla Życia (AUL). – „Za każdym razem, kiedy prezentuje się prawdę, chcą jej zakazać i zablokować, uzasadniając to tym, że jest ona albo ideologiczna lub zbyt polityczna. Chcą jej zakazać, ponieważ prawda ujawnia ich kłamstwa”.
Leave a Reply
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.