Podobnie jak w ubiegłych latach udostępniamy możliwość rejestracji delegatów na kongregację. Oprócz tradycyjnej formy rejestracji w dniu przyjazdu, dokonującej się przed wejściem na salę obrad (taka możliwość zapisu nadal będzie dostępna), można – unikając kolejki i niepotrzebnego stresu – w dniach 2–21 lutego br. dokonać rejestracji internetowej.
Rejestracja internetowa rusza 2 lutego o godz. 8.00 (sektor A), 8 lutego o godz. 8.00 (sektor B)
W tym celu należy:
- na stronie http://kongregacja.oaza.pl/rejestracja/ wybrać określone miejsce i zarezerwować je (analogicznie, jak przy rezerwacji miejsca w kinie);
- osoby, które zarezerwowały miejsce, przechodzą weryfikację wg list otrzymanych od moderatora diecezjalnego Ruchu lub innej właściwej osoby (o czym poniżej), że są delegatami na kongregację;
- następnie (po otrzymaniu maila o pozytywnej weryfikacji i potwierdzeniu rezerwacji) osoby te opłacają koszty organizacyjne (50 zł od osoby) na przesłany im numer konta bankowego i po otrzymaniu drogą elektroniczną potwierdzenia wpłaty drukują swój imienny bilet, na podstawie którego będą wpuszczone na salę obrad.
Proponowany system rejestracji wymaga precyzyjnego określenia ilości uczestników KO oraz potwierdzenia ze strony moderatorów diecezjalnych Ruchu lub innych właściwych osób, kto jest delegatem kongregacji. Każdy z uczestników otrzymuje indywidualne, numerowane miejsce na salę obrad.
Rezerwacje nieokreślone (brak wskazanej osoby – z imienia i nazwiska – która je zajmie), niepotwierdzone przez właściwego moderatora lub nieopłacone będą po 5 dniach anulowane.
Ze względu na czas realizowania i weryfikowania przelewów bankowych (uwaga: unikajmy wpłat w urzędach pocztowych, co zwykle wydłuża czas dokonania przelewu) system internetowy przyjmuje rezerwacje tylko do 21 lutego br. Po tym terminie delegaci kongregacji będą się mogli zarejestrować w tradycyjny sposób w dniu przyjazdu. W przypadku wątpliwości odnośnie do rejestracji na kongregację prosimy o kontakt na adres: sekretariat@oaza.pl.